Rensat pappas förråd

Under påskhelgen så träffades alla barn och respektive hemma hos pappa för att hjälpa honom att rensa sitt förråd. det var SJUKT mycket saker där inne. Han hade sparat gamla skolgrejer sen jag och mina syskon gick i lågstadiet. Jag hittade en "boken om mig" som jag gjorde när jag gick i första klass, den var jag ju såklart tvungen att spara! Mest på grund av de gamla bilderna på mig som jag klistrat in i den. Fick även med mig lite gamla böcker, filmer och cd skivor som legat gömda i det där förrådet i allt för många år. 
Dessutom så hittade jag och min syster våra gamla disneyböcker, ingen av oss tog hem dom, men vi sparade dom i en låda i pappas förråd ifall att någon av oss vill ha dom så småningom. 
Efter rensningen käkade vi middag, drack drinkar och pratade skit. Sen åkte jag och Micke hem till Eskilstuna igen. 
 
Det var så roligt att hitta alla dessa gamla saker. Mycket av grejerna slängdes, men det var ändå roligt att få gå igenom så pass mycket äldre saker som vi inte sett på minst 10-15 år! 
Här kommer några av bilderna från "boken om mig".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0