Nextory

Jag är ett stort fan av ljudböcker. Egentligen av att läsa över huvud taget, men nu när jag pluggar och det är en del litteratur som ska läsas så känns det tråkigt och stressande att sätta sig med en vanlig bok. Så, jag lyssnar på ljudböcker. När jag diskar, när jag städar, när jag tvättar, när jag duschar, när jag är ute och går eller när min sambo snarkar så högt att jag inte kan sova haha, ja ni förstår, minsta chans jag får så ser jag till att lyssna på en bok.
Lyssnar just nu på en bok som heter "Glöm inte att låsa" och den är så himla spännande! Har en hel lista på min nextory med böcker jag ska lyssna på, så pass många att det nästan blir svårt att välja vilken jag ska lyssna på härnäst haha. 

Tidigare har jag lyssnat på bland annat alla Harry Potter, Gangsterprinsessan och Jojo Moyes triologi "livet efter dig", "arvet efter dig" och "en andra chans". Rekommenderar alla dessa böcker också!

Finns det någon som har tips på fler boktips så tar jag gärna emot det! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0