if you want to be happy, then be

att vara storasyster har sina för och nackdelar.
att vara storasyster gör att man ständigt är orolig. medvetet som omedvetet.
att vara storasyster är det mysigaste som finns också.
 
inatt upplevde jag storasyster-rollen som otroligt jobbig och oron var mer än jag klarade av att handskas med.
Idag är det dock lugnare, idag är jag inte orolig utan bara arg.
Arg för att det finns så sviniga idioter på denna jord. Arg för att så gott som vuxna människor inte har vett i skallen utan drar nytta av en osäker och vilsen liten tonåring. Arg för att allt blivit så snett. ARGARGARG!!!
 
Men jag är samtidigt glad att allt är ok nu. att jag har fina människor omkring mig. att jag har världens finaste familj. att jag har dom mysigaste och snällaste katterna i hela världen. osv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0