if you want to be happy, then be

Känns förjävla fint för tillfället alltså.

♥Är Sambo med världens finaste kille (dock i min plutteetta för tillfället).
♥Ikväll ska vi på bio (Hobbit!!!) och äta mat.
♥Om 4 dagar så är det julafton.
♥Under nyår så åker jag och Pontus med några vänner till sälen.
♥I mitten på Januari så flyttar jag och Pontus till en stor lägenhet.
♥20 Januai så fyller jag 21år.
♥24 Januari så åker jag och Pontus till egypten i 9 dagar.

känns som att allt bara flyter på. Dock har jag haft världens förkylning, det har runnit ur näsan och ögonen och jag har vart så svullen på ögonlocken att jag trodde att dom skulle spricka och feber på det.
Men nu så känner jag mig bättre. Lite snorig bara, men det går att leva med.

Så på söndag är det dags för jobb igen. 7,30-20!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0