Onsdag'

En gång i tiden så tyckte jag om-
Att sminka mig och fotografera,
Att sitta i timtal och pilla med mina långa fina naglar,
Att lägga mig i sängen med datorn på magen och läsa massa bloggar,
Att kolla massor med chickflicks och gråta och skratta,
Att spela innebandy,
Att klä upp mig och ha fotosessioner med mig själv,
Att leta inspirationsbilder hela nätterna osv.

Nu vet jag inte vad jag tycker om längre. Känns som att jag tappat bort hela mig, allt som var Fia. Vad hände egentligen?

Mitt liv är verkligen inte med mig och turen är absolut inte på min sida, både det ena och det andra går snett och nu har jag förlorat en person som vart så viktig för mig, som är så viktig för mig. Som hjälpt mig igenom allt jobbigt.
Helvete.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0