Sebastian vakar över oss'

Idag är jag glad att jag gick till skolan. Men det var otroligt skönt att pappa kom tidigare och hämtade mig.
Åkte lite motorcykel med honom och sen skjutsade han hem mig så jag fick lägga mig ett tag.

Nu väntar jag på att duschen ska bli ledig så jag kan duscha.. har inte gjort det sen i lördags.
Pontus underhåller David med tvspel och jag o mamma diskuterar när jag ska åka och ta farväl av Sebbe.

Allt det här har skakat om hela min värld och tillvaro. 
Allt min trygghet är som bortblåst, jag förstår verkligen inte.
Varför skulle min Sebastian dö? varför förtjänade han de?
varför finns plötslig spädbarnsdöd? 
Min älskade Sebastian, min guldklimp, min älskade lilla bebis.
Visst är... var.. jag ''bara'' moster. men det kändes som ett så starkare band mellan han och mig.
Älskade honom som om att han vore min egen son.

Fyfan, hejdå.

Ser ni inte hur underbart vacker han var eller? ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0