begravning och student

Alltså jag tar studenten om 2 små ynka dagar och jag är ändå inte riktigt pepp.
Skulle nog ha behövt en till vecka efter beravningen i måndags för jag har nog aldrig gjort något så jobbigt i hela mitt liv faktiskt.
Eftersom att studenten kommit lite i skymundan efter det här med Sebbe så har jag inte ens orkat känna av viharbarafestenkvar-känslan. Jag som längtat till studenten i 3 år!

Jag är i alla fall stolt över att vara moster till Sebastian, den finaste ängeln i himlen.
Jag är stolt över min storasyster och David som är så starka och tar sig igenom detta tillsammans.
Jag är stolt över Sebastian som lärde sig så mycket under sina ynka 5 månader på jorden.
Jag är stolt över alla mina vänner och min familj som är världens bästa.
Jag är stolt över Pontus och hans band som kommit så otroligt långt med deras musik.
Jag är även stolt över mig själv som tagit mig genom alla år i skolan.

Livet är både bra och dåligt just nu. Men på fredag ska jag försöka lägga alla mina dåliga känslor och tankar i en liten burk och stänga locket på den hela dagen. för fredag är MIN DAG!



tog bilderna från Carros blogg, som jag länkade där uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0