I think people treat you nicer when you're pretty'

idag:
-Har jag jätte ont i magen. (min mage hatar nog mig)
-Åt jag och Sara på tacobar under lunchen.
-Köpte jag ett väldans fint orange nagellack.
-Köpte jag och sara godis för 8kr var.
-Var det studentmöss-provning (min kommer ha massor med rosa)
-Sög jag på att köra bil så jag blev arg.
-Saknar jag Pontus trots att jag sov hos han inatt.


Det ända fina idag var när Sara var i närheten.
nu suger dagen och jag försöker göra mitt bästa för att förstå hur man räknar ut budgeten på frågorna vi fått på småföretagande A och sen ska jag dricka té & äta rostad macka och längta efter min babe.
kanske kolla något avsnitt two and a half men också.

Kommentarer
Postat av: Sara

Dumma mage :( puss på dig!

2011-10-14 @ 08:46:45
URL: http://alseryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0