Be yourself; everyone else is already taken'

Det ända jag fick gjort i skolan idag var svenska redovisningen.
men allt är ju bättre än inget!
Kände även att jag skulle ha haft mina gummistövlar idag eftersom att det regnade och converse i regnet är inte det roligaste faktiskt.
Inte med tanke på att vi har skåp i ett hus och lektioner i ett annat, det blir så himla mycket spring.
även lärt mig att spela wordfeud idag, så plopcorn heter jag.

Nu har jag precis bytt sängkläder och snart ska jag fortsätta städa resten av mitt rum.
har jag ork och tid kvar innan Pontus kommer så kanske jag är så duktig att jag tar fram småföretagande boken och pluggar lite inför provet. Men det är bara kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0