You deserve to be happier than you arw'

Var en lång skoldag idag men ändå så gick den rätt snabbt på något sätt.
Under vårat otroligt långa hål så tog jag, Sara, Erica & Emma oss en sväng på stan för att uträtta lite ärenden. I samma veva fick vi alla lite ideér till julklappar.

Följde med Sara hem efter skolan för att byta om lite och sen åkte vi till stallet.
ett litet stall med finfina hästar.
Kollade på när Sara red, hon höll på att få en sväng ner i backen men lyckades hålla sig kvar på något sätt .(jag skulle inte vilja sitta fast mellan hennes benmuskler)
Även jag tog mig upp på hästryggen!!! lite läskigt och så, men roligt!
tänker göra om det, nångång. okej Sara?

Nu ligger jag i sängen och saknar Pontus så otroligt mycket.
kan det inte bara bli söndag nu så han kan komma hem eller?

Kommentarer
Postat av: Sara

bahahahhahaha ! åh ja! ska hitta en häst som är lugn som en kossa åt dig :)

2011-11-26 @ 13:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0