Do more than exist'

Fått fixade naglar av Sara idag och så plockade jag hennes bryn och färgade fransarna.
Mamma kom även och var min kund idag. färgade bryn och fransar på henne :)
(Någon som känner för att komma till Carlforsska och få långa naglar eller fina bryn?)

Åkte med mamma till media markt, nisses och rusta efter skolan.
Jag lyckades övertala henne at köpa superfint julpynt till mig som jag ska ha i mitt rum + lite muffinsformar och sånt där nödvändigt ni vet?

Gick till pappa och duschade då vi fortfarande har fläkten ståendes i badrummet.
Men imorn ska mamma ringa byggarbetarna och fråga hur många veckor vi måste ha den.
Börjar bli lite jobbigt att inte kunna duscha hemma faktiskt.
Nu händer inget mer idag. saknar Pontus.... redan. Hejdoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0