why do you care what other people think?'

jag klarade vårruset på 30 minuter!
dock var det inte utan problem. efter 1 - 1 ½ km så började mitt knä vara jätte jobbigt och svullna upp och jag kom på att jag inte tagit på mig mitt knäskydd innan jag drog. smart verkligen!
Så resten av vägen tog jag mig fram på bara vilja, inget annat.
När jag kom i mål hade jag så ont att jag grät när jag gick fram till min mamma så vi gick till sjuktältet och lindade mitt knä. men det hjälpte inte så jag hängde på mamma och per hela vägen till bilen för jag kunde inte gå.
och idag är det lika. jag kan alltså knappt stödja på mitt knä och benet är stort som ett hus och lila/blått. fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0