when i ask you to listen to a song, it's because the lyrics mean everything i'm trying to say to you'

Hatar folk som klagar och krossar ens lycka man har.
Hatar att vara beroende av någons närhet att man sover sämst om personen inte är med.
Hatar att snön ligger kvar på backen fortfarande trots vårat fina vårväder.
Hatar att vara förkyld så jag inte kan träna innebandy.
Hatar att vara hungrig hela tiden trots att jag äter.

Idag hatar jag de mesta. jag är hungrig, förkyld och beroende. kan inte ens bestämma vad som är väst av allt. Men beroendet chansar jag på, det är ju svårare att bli av med ett beroende av en människa än hunger liksom. mh aja, ska tjura lite i min ensamhet innan jag sätter igång att städa.

Fröken Forsström idag.

Älskar min utväxt, verkligen skitsöt är den :) fast nä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0