what's your dream? - to be kissed in the rain'

Just nu väntar jag på lilleman, han är påväg hit nu för han har precis repat klart hihi.
hoppas han är snabb för jag fryser, jag oppnade ju fönstret igår kväll/natt nångång eftersom att de luktade aceton i hela rummet och nu kan jag inte stänga de igen!! förstår ni hur kallt de är då de har stått öppet hela dagen. jisses är allt jag säger om de!

Har ni förresten någonsin tappat bort något och sedan haft ångest över de i någon vecka och inte vågat berätta att du faktiskt tappade bort de? mh de gjorde jag med en biljett som jag ska ha på lördag.
Jag tappade bort den för typ 1, 1½ vecka sen någonting och så vågade jag inte säga till Pontus så jag vände upp och ner på hela mitt rum utan framgång, och mitt skåp, trodde jag.
Men idag på mattelektionen så hittade jag biljetten igen heheh, då hade jag lagt den så fint i mitt blogg för att INTE tappa bort den!!

Nej nu ska jag färga min mammas ögonbryn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0