please don't be in love with someone else'

Hur bor du: Lägenhet med mor, bror och hund
Brukar du komma i tid: eh, nja det är inte min starka sida. men alltid till jobbet!
Hur lång är du: 175,8 exakt!
Kan du laga mat: jadå
Vad jobbar du med?: jag jobbar på ett gruppboende för förståndshandikappade.
Vad har du på dig just nu: underkläder, jeans, linne och farfartröja.
Har du någon fobi: snor och fästingar
Hade du en bra kväll igår: åhja, mys med min älskling <3
Vilket är ditt senaste inköp: en mer och en glass
Din favoritdryck på morgonen: ingenting alls
Var fick du dina senaste pengar ifrån: jobbet
Har du sovit i din egen säng inatt: ne ihih
Vad hade du sönder senast: oj, jag vet faktiskt inte.
Vem snackade du med senast: moderjord
Varm favoritdricka: té
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte faktiskt.
Saknar du någon just nu: mhm
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vara dryg?
Någon jag stör mig på: oj, den var svår! några olika kanske?
Intressen: massor, javenne. film, musik, foto, vänner, innebandy,
senaste person du kramade: räknas min hund? annars pontus
Senaste person du ringde:  mamma
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: klart, men inte nu
Längtar du till din nästa födelsedag: nja känns inte så speciellt att fylla 19..
Har rakat dina ben någon gång: haha ja!
Är du sugen på något nu: det är jag alltid.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga, uä
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: pontus brukar vara skäggig hihi <3
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: ja!!!
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: det är upp och ner
Vilken låt lyssnade du senast på: någon med the word alive
Har någon annan sovit i din säng inatt: vet inte, jag sov inte hemma
Vad tycker du är äckligt: allt som har med snor att göra.
Har du pengar på mobilen: ja
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 12.20 haha
Var köper du dina matvaror ifrån? ica, konsum, citygross, willys. olika liksom.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ja
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? jag skulle förmodligen göra en fet tatuering
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? hmm.. ne det tror jag inte
När var senast någon stötte på dig? eh... länge sen?
Vad åt du till middag senast? tacos, mums
Kan du vissla? smja, men inge vidare bra på det
Tittade du på tecknat när du var liten? ja. helst aristocats!
Äger du några popband t-shirts? hahahah nej
När flög du senast? 2009, jag skulle till turkiet
Pratar du några andra språk? engelska, liiite ungerska och typ några ord på spanska, tyska och franska hahah
Har du gråtit offentligt? ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja
Vad har du med dig in på bion? chips och mer/vatten
Vad har du för väder? Mulet
Vilket är ditt favoritämne i skolan? typ massage?
När sov du senast på golvet? i ungern sov jag på en luftmadrass? annars sov jag på tältgolvet på p&l
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? alldeles för många.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nja, ibland,
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19
Tror du på liv på andra planeter? nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?: sluta gnälla vafan!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? skulle vilja prova!
Tycker du om att krama folk? ja :)
Äger du en digitalkamera? nej systemkamera.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? veronica maggio var senaste, i turkiet var jag lik scarlet johansson(?) tydligen.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? nja. jag brukar göra likadant för jag är så glömsk
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nä
Är du mörkrädd? ibland
Tre saker du alltid har med dig? mobilen, nycklar och.... eh.. vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0