you are the only one that creates your reality'

idag så har jag åkt runt halva västerås för att hitta ett fint golv till mitt rum och jag hittade ett tillslut, ett fint svart klickgolv! kommer passa perfekt till mitt annars rätt ljusa rum! iih
sen har jag och mamma målat och hamrat och spickat.. byggarebob typ.
kommer vara så stolt när jag ska visa mitt rum och kunna säga, ser ni vad duktig jag har vart och hjälpt till med nästan allt ellor? mhm!

Snart ska jag till min far och tejpa mina stackars små knän som gör ont som fasiken!
sen så kommer simon och vi ska ha lite teparty eftersom att min mor inte ville vara med mig ikväll haha



tänka sig att mina kläder idag hamnade på bild!
Linne - monki
skjorta  - pappas
jeans - cheap monday
jacka - junkyard

Kommentarer
Postat av: Bredethale

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-09-29 @ 09:02:01
URL: http://bredethale.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0