when is the best time to tell someone you love him?'

det var nyår i förrgår, det var bäst. verkligen!
jag stod för efterfesten i den lilla trean och de var mysigt och trångt här hemma.
bara glada miner fick jag se under hela kvällen, förutom från mig själv faktiskt haha
Igår så sov jag bort hela dagen och sen var jag med pontus på kvällen, vi kollade på tandfén och åt hamburgare från giddegrillen. de var riktigt bra faktiskt.
idag så sov jag bort halva dagen igen och nu är de dags att packa för att sedan åka hem till min far, jag som skulle ha åkt dit i torsdags..

jag har även dom suddigaste bilderna jag vart med om på min kamera från nyår, jag garvade som satan när jag såg dom för dom var verkligen inte bra, jan ser ingenting på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0