we do not remember days, we remember moments'

tåg och bussbiljetter till lindvallen är beställda och hämtade.
jag och min syster som båda har noll koll på livet whatsoever ska tillsammans lyckas ta oss från västerås till lindvallen med tåg och buss, de är tre tåg och en buss som vi ska åka, och lyckas byta emellan.
önska oss lycka till alltså! slutar väl med att jag får ringa mamma för att vi är helt åt helvete fel.

hmm, igår var de en bra kväll. trots att mina fötter är döda. tryckte på mig ett par stövlar i storlek38 på mina 40fötter. jag undrar hur jag kunde dansa?

nej nu ska jag packa och städa och så får vi se vart kvällen tar mig senare.
förhoppningsvis iväg hemifrån, för här är de långtråkit och man tänker alldeles för mycket när man är själv.  de funkar ju inte i längden för man blir juinte så glad av de tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0