Secret #5 : There are moments in life that i will always remember, not because they were important but because you were there'

japp. jag har en tatuering. och jag har aldrig haft så ont faktiskt..
helt galet vad de gör äckligt ont att tatuera över revbenen trots att de var en sån liten skit.
Men inte en tår fällde jag! jag som har noll smärt tolerans alls. jag dör för minsta lilla typ.
men jag klarade mig, tills de var dags att duscha och smörja in den. kunde inte göra de själv så min far fick hjälpa till! (han betalade den för han är världens bästa pappa) så jag kunde spara dom pengarna till nya stavar till kinderna istället. najs som fasiken!
mja nej, bild kommer inte nu. för jag är röd och öm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0