secret #1 : I stare at you when you're not looking'

Snart så ska jag, moder jord och min bror dra oss till pizzerian som ligger nästan precis brevid våran port. mamma orkar inte laga mat ikväll så de blir pizza. men jag klagar inte hohoho.

Igår var jag och lilleman på bio - gullivers resor. och jag säger ara att de är en film man ser hemma, inte på bio. den var faktiskt inte så värst bra alltså. och sen så skulle vi ha kollat på my soul to take på natten när vi skulle sova, men jag var för rädd alltså, jag var så rädd att de gjorde ont i magen redan efter 5 minuter på filmen. han vaknade upp flera gånger trots att dom skjutit honom i bröstet miljoner gånger typ. nefan, jag klarade de inte.
så vi sov istället, eller jag gjorde. hehe



lilleman

Kommentarer
Postat av: Sara

Blir så glad för din/er skull! :) pihiii även fast jag blir lite avis...

2011-02-20 @ 19:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0