if you don't understand her silence then you don't deserve her words'

jag mår lite sämre än sämst just nu. försov mig idag såklart!
och när jag skulle fixa håret och hade sprayat hårspray så fick jag utslag över exakt hela kroppen!
fint som fan, verkligen... nej.
vågar inte gå till hantverken och riskera att få ännu mer utslag av deras produkter.
inte en chans, så istället fipplar jag runt hemma och väntar ut tiden tills jag ska ta mig till skolan.
tänker ju faktiskt i alla fall gå på fritidens aktiviteter (massage♥) och designen.
Sen ska jag försöka att inte missa nå mer i skolan om de än så betyder att jag måste ställa klockan på 5, för då gör de inget om man råkar somna om en eller två timmar hehe...

aja, nu ska jag smörja mig med svidande salva och ta allergitablett :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0