what if it never gets better?'

Runt klockan tre ska jag släpa mig till min faster och bygga hennes naglar,
hon ska på julfest imorgon så jag lovade att fixa dom.
(tänkte även försöka få låna duschen hehe) att tvätta håret i diskhon hjälpte bara för stunden...
Men först ska jag göra lite mat till mig haha.

Fick ett samtal från Rönnbergastigen också, det är stället jag jobbade på i somras (love it there!) så imorgon ska jag jobba 16 - 21. ska bli så roligt!!

Jag har typ aldrig några nya bilder då jag inte ser sååå fräsch ut på dagarna med tanke på att vi inte har någon dusch hemma.. ja ni kan väl tänka er själva hur man ser ut om man inte kunnat låna en dusch på några dagar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0