trust life a little bit'

Igår jobbade jag 16 - 21 och det var så jävla skönt att vara tillbaka där!
Efter jobbet kom Emelie och hämtade upp mig så åkte vi och kollade in hennes nya crib!
Så jävla stort och så jävla fint! blev avundsjuk...
Men vi drack lite vin och var så konstiga som bara vi kan!
Det blev även en spontan utgång till Pitcher's där vi träffade trevligt folk, blev bjudna på shotar och hade allmänt trevligt! Det var en sjukt fin kväll måste jag säga!

tack tack tack!
Ps. Emelie, du får tillbaka dina leggings och din kjol så fort vi tvättat! Ds.
Ps 2. Tack för väskan, älskar den! Ds.


väskan jag fick♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bästa kvällen på länge!! :D

Haha, du behöver inte tvätta ju, det kan jag göra :) Och varsågod för väskan :*

2011-12-05 @ 01:33:41
URL: http://undergrounded.blogg.se/
Postat av: saqra

2011-12-05 @ 09:42:41
Postat av: Sara

Plugga till provet :O blä

2011-12-05 @ 09:43:38
Postat av: catarina

sv. visst är dom? :')

på lagerhaus är dom köpta! :)

2011-12-07 @ 06:18:05
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0