Paint the sky, make it yours'

I måndags natt sov jag endast 1,5 timme vilket gjorde att igår när jag och Pontus skulle kolla på film så somnade jag i hans famn och hade tydligen snarkat rätt högt + att jag dregglade på honom.
mysigt värre! ;)

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så jag kan få en ny glödlampa till taket (min blixtrade till igår, sen dog den) och sen ska vi åka iväg och äta någonstans för vi har nästan ingenting hemma att laga.

Dom har börjat kakla i vårat badrum nu så vi kaaanske har det klart till i helgen!!!

(Ska skaffa nya bilder och lägga upp nångång)

Kommentarer
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: jag har skickat en invite! :)

2011-12-14 @ 17:03:00
URL: http://shoemania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0