ortopeden grät

jag var hos ortopenden idag för att jag har världens problem med lilltårna.
låter supertöntigt med lilltårna, jag vet, men jag kan få så ont att jag inte kan gå.
Så vi var dit för jag ska få ilägg i mina skor. pappa följde med mig in och väl inne så började min ortoped nästan gråta, bara pga mina skor! han skällde på mig och berättade hur värdelösa skorna är och sa att jag aldrig ska ta på mig såna skor på mina fötter igen! kul liksom, älskar mina skor ju :(
nu blir de andra skor som gäller, när jag hittar ett par snygga som är ok för fötterna också såklart..

Nu så väntar jag på min mormor iallafall, hon ska hämta mig och min lillebror för vi ska till min kusin som fyller år! mamma springer dit, galen. Men jag fyllde hennes mp3 med A Day To Remember. hon sa att dom var okej, iih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0