klockan är ju bara barnet

imorn börjar jag 11 på praktiken. jag städar på outlet gym och tro de eller ej. men jag tror nog att de är den bästa praktikplatsen man skulle kunna få. så otroligt roligt. Alla som tränar där är riktigt biffiga och garvar såfort jag kliver innanför dörrarna och dom som jobbar där är supersnälla och roliga!  superbra!
varje måndag i ett helt år kan jag faktiskt stå ut med!

jag nöter melissa horn - jag kan inte skilja på. den är finfinfinfinfin♥
jag vill också kunna sjunga faktiskt, får börja träna i duschen tror jag, ja de låter bra!

sen så kan jag ju bara säga att jag älskar weheartit, blir så glad av att kolla på alla fina bilder som är där och man blir så jävla fotosugen! känner verkligen att kameran har fått vila alldeles för länge nu.
måste köpa nytt objektiv nu känner jag, dom sista tusenlapparna av lönen ryker snart tror jag, till ett fisheye
skiteri liksom, vill ha, ska ha, måste ha! verkligen ha begär just nu jag orkar inte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0