my tired heart is beating, so slow

idag så kom jag några minuter för sent till skolan för jävla äckliga 14 bussen vägrade åka! den stod kvar vid samma busshållsplats i 10 minuter trots att ingen skulle på/av. cpbuss :(
och bara för de så hade alla en att göra nagelförlängning med, (okej spelar ingen roll om jag missade de, skittråkigt!) men jag fick göra svarformulärpappret(?) till tipspromenaden som skulle vara på HV-dagen och så fick jag vika handdukar. inte så värst roligt de heller faktisk.

iallafall, HV-dagen var kall och man blev trött o tjurig.
tipspromenad, korvgrillning och lekar. Vi såg nog rätt roliga ut, hela HV programmet står på skolgården och gör uppvärmningsövningar och dom i skolan stod i fönstren och kollade på oss..
de bästa var när vi fick fika iallafall HOHO

nej nu ska jag sova middag innan carro kommer hit :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0