Fortune never favored me, and the oceans were never big enough to hold all of our iniquities and secrets in its clear, blue embrace.

VI FICK LÄGENHETEN VI FICK LÄGENHETEN VI FICK LÄGENHETEN VI FICK LÄGENHETEN VI FICK LÄGENHETEN!!
åh fyfan va skönt, så i mitten av december så får vi nyckeln och då börjar vi renovera mitt rum, sen 1 januari så flyttar vi in! yea!  hiho byebye skruttiga trea! ehm ah..

nu kommer min syster snart och hämtar mig, jag ska städa hos henne idag! pengarpengarpengar.
känner att allt flyter på bra nu ju. och snart fyller min lillebror 12. tänkvad han borjar bli stor!
nummer1 på inköpslistan är present till honom, de fixar jag idag.


Kommentarer
Postat av: hanin

fin fia!!

2010-11-03 @ 23:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0