don't ask me how i feel when you already know cause you're the one who made me feel like this

internet hoppade från soffan och dog ett tag.
jimmie skrek av panik och mamma som hade somnat på soffan vaknade och plev galen på jimmie som inte gått och lagt sig trots att han skulle. ww3 utbröt. nu är de lungt och internet är igång.

Jag hann och flytta runt med alla mina bilder, rätt galet hur mycket de är! fyllt ett åtta gb usbminne, inte så dåligt faktiskt. nu behöver jag bara önska mig ett nytt av min fina far så jag kan lagra alla andra bilder jag tar innan all plats på datorn går åt till bilder. skulle vara o-najs.

här är en bad ass bild på mig så sara har gjort mig galet vacker, hiho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0