today i'm wearing this




linne (under) - h&m
linne - Carlings
Shorts - mammas

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej ! Du som har piercing i naveln, jag har haft min i snart 2 år och nu har den börjat vara och blöda lite ibland .. de har bildat som en liten sårskorpa i nedersta hålet. Jag tvättar det varje dag med rengöring .. vad är de som händer ?

2010-06-01 @ 19:58:22
Postat av: Fia

hejhej! :)

det kan ju vara så att kroppen börjar stöta bort piercingen. min var också så ett tag, men jag köpte någonting på apoteket(kommer inte ihåg namnet, men fråga så vet dom) som torkar ut hålet och barnolja. jag såg till att torka ut hålet helt och hållet och sen la jag på olja så nu är den bra.

eller så kan de bara vara så enkelt att du har skapat en allergi mot smycket och måste byta ut de till något annat. kan även vara för tungt för naveln. prova torka ut och smörj in med barnolja och byt till ditt läksmycke någon vecka. det kan fungera (:

2010-06-01 @ 20:56:55
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Tack så mycket !

Jag har mitt läksmycke i titan i nu och ska åka till apoteket imorgon :)

2010-06-01 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0