So say hello, god dammit and goodbye, To all my friends and some of my enemies, It is time for me to grow up

men åh vad trött jag blir. efter att jag fick ansiktsbehandling i skolan i torsdags så har läpparna torkat ut (inte ens idomin funkar), jag får finnar i hela ansiktet och är torr och röd på kindeerna + hakan och så har jag blivit förkyld efter de, känns som att de kanske inte var så bra att jag fick den pga allergin?
någon som har ett bra tips på hur man får bort finnar snabbt och någonting som kanske skulle kunna funka på läpparna? skulle bli sjukt glad om någon, vem som helst kunde ge mig bra tips!

nej. kanske ska sova nu så att jag kommer upp imorn.
måste prata med bergitta och säga att jag vill avstå från alla produkter och allt ett tag så att de här lägger sig för de svider så otroligt mycket i hela ansiktet, och I NÄSAN? nej nu orkar jag inte.
godatt.

http://weheartit.com/idonotneedshoes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0