snälla säg..

Jag beundrar dig. jag tycker att du är cool, jätte snygg och världens bästa vän.
jag saknar dig och jag saknar alla dagar med dig.
När jag kunde prata med dig om allt och du gjorde alla jobbiga grejer bra igen, alla rundor på stan och alla fotorundor vi gjort tillsammans och alla gånger vi sovit hos varann. Jag saknar allt med dig.
Berätta för mig nu,
vad jag har gjort för fel? Varför vill du inte vara min vän? varför pratar du inte med mig? varför vill du inte träffa mig? 
Säg inte att de inte är någonting för jag tror dig inte då, jag vet att någonting är fel.
jag vill veta vad så jag kan fixa de igen, så jag kan få tillbaka dig.

Du är min bästa vän, de kommer du alltid vara.
Jag kommer alltid finnas kvar här, de vet du. jag har sagt de miljoner gånger.
men jag vill veta om jag har en chans ens?

jag orkar inte dehär mer.. Jag vill vara din vän.
den som du kan prata med allt om, den du tycker om att vara med, den som jag var för dig förut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0