sämst uppdatering w/e

okej. jag har inte skrivit ett dugg på en vecka.
men ärligt talat så orkar jag inte + att allt känns så jobbigt och jag är inte speciellt glad längre.

Men idag så var de fint väder och varmt!
började 9.50 och slutade 16.00, ganska okej dag och man är inte alls lika trött och hängig nu vid fyra tiden som för ungefär en månad sen eftersom att de äntligen börjar bli lite vårkänsla ute nu.
när jag kom hem så åkte jag med mamma och handlade och så kollade vi på soffor.
hon hittade en asfin som hon beställde, den hinner precis komma tills hon ska flytta så vi har en soffa iaf..
Sen så hjälpte jag jimmie med hans matteläxa och gjorde våfflor på samma gång!
tänk vad jag är duktig alltså.. duktiga tjejen.

Melinda kom även över och åt våfflor med oss, sen satt vi i min säng och kollade i tidningar,
pratade om lite halvjobbiga grejer, skämtade bort de och skrattade istället.

nu ska jag sätta mig med matteboken i knät och musiken i öronen och försöka förstå vad jag håller på med eftersom att jag har prov snart och jag fattar INGENTING ALLS!
önska mig lycka till! ):

oooooooo jag har färgat håret blått. men jag ångrade mig direkt. jag vill ha rrrrööööttttttttt

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: haha ja, mysigt värre

2010-03-13 @ 20:42:34
URL: http://okejlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0