säg till när du kommer tillbaka, då finns jag fortfarande här.

kan ju inte påstå att de känns bra alls. jag saknar dig, när ska du förstå de?

Vaknade runt 7 av att jag hade cpont i magen och att jag inte kunde svälja för att de gör så ont i halsen nu också!
gick in till pappa för att fråga om vi hade alvedon, men jag hann inte så långt utan jag började gråta.
bara stod vid hans sängkant och grät i nästan en timme.
Jag ville gå till skolan idag för de är så himla tråkigt att bara vara hemma men pappa sa skarpt nej!
Jag är fortfarande sjuk och jag grät för att jag har de jobbigt, så pappa följde mig till sängen, fixade te till mig innan han åkte till jobbet.  Han är bra, min pappa.

Nu sitter jag här, har försökt äta 4 olika grejer till frukost. men de slutar med att jag kastar allt.
ska fixa en ny kopp te sen gå till min säng och kolla på film resten av dagen så jag förhoppningsvis kan gå imorn.
 
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0