ordet prov, de vill jag inte höra igen

Kom hem från läkarn för inte så jätte länge sen. Tagit massa prover, kollat ekg och pratat typ
och nu måste jag tillbaka till dom igen på onsdag för att ta ännu fler prover!
Som de ser ut just nu så har jag fått inflammation i tarmarna.. asså ah? de låter ju bra.
Aja får se vad man ska göra åt de nästa vecka då.

Nu ska jag äta, sen ska jag kolla på någon film innan vi ska hem till faster runt 6 och fika för att Marcus fyller 13 år idag, jag fick lite dåligt samvete när jag hörde de för jag trodde att han fyllde 11.. ):
Men jag var så snäll så påvägen hem från läkarn så köpte jag en stor chokladbit åt honom som han ska få bara för att jag glömde hur gammal han var, HAHA. Tänk vilken snäll kusin jag är alltså!
ooo på tal om födelsedag, min fina vän Sara fyller 17 gubbar idag!.. eller vare år?
GRATTIS SARA! :D <33


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah tack fia :)<33

2010-03-16 @ 23:39:16
URL: http://saraee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0