imorn är jag frisk.

fortfarande hemma. magen gör fortfarande ont. mamma har ringt doktorn. jag har ingen film.
asså ååh jag hatar att vara sjuk! de finns ingenting att göra alls.
Igår lyckades jag äta blåbärsoppa, inte så gott men jag var jätte hungrig!

och jag har bestämt mig för att jag ska gå till skolan imorn hur jag än mår..
eheh pappa kommer inte bli glad på mig då för han tycker att man ska vara hemma tills man är helt frisk och verkligen orkar gå till skolan och vara med kompisar, blablabla..   Jag bryr mig inte.
Nu har jag setat hemma sen lördagskväll utan någonting att göra..

Ah men nu är de bara 3½ veckor kvar innan flytten. Jag kommer bo i en liten skabbig 3:a på sandgärdet.
de känns inte så jävla roligt faktiskt, men de finns iallafall badkar och varmvatten hur länge som helst så jag får väl typ bo i duschen eller något tills de känns bättre?  Det lät som en ganska bra plan tycker jag faktiskt.
men tack vare de här så längtar jag inte så mycket till sommaren heller, de kommer bli att sitta hemma för att vi inte kommer ha råd att åka iväg någonstans. jag skulle bli glad om dom åtminstonde kunde sätta mig i ett tält på öland eller någonting, där kan man iallafall sola och bada.

JUST DE. jag har fixat sommarjobb redan, på swedol i 4 eller 5 veckor.
Det kommer bli nice med pengarna som jag får sen för pappa räknade ut att om jag jobbade 4 veckor så kommer jag ha ungefär 10 000 kr sen HEHE.
aja ska duscha. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0