hatt är snyggt MHM

Just nu önskar jag att jag passade i hatt.
de är så sjukt snyggt med hatt och jag vill också kunna ha de utan att de dum ut.
och så vill jag ha nya strumpbyxor, fina svarta men nå coolt mönster..
hmm får kolla imorn då jag ska in till stan en snabbis med Sara och Erica innan jag går eller åker (beroende på vart mamma är) hem och hjälper till att flytta.

Idag var jag på stan med Joakim så jag köpte nya skor, ny skuggborste, tre nagellack (grått<3) och så delade vi på en kebabtallrik, gick även till musikbörsen så han kunde köpa någonting till sina trummor.
Och så fick vi skjuts hem av hans mamma hem till mig då vi bakade muffins med dumle i och så sov vi.. nästan iallafall.
När han hade åkt hem så pratade jag och mamma om datorer då min är sämst, verkligen.
så vi ska köpa en¨ny laptop till mig på avbetalning så får jag betala ca 200kr i månaden..
det lät  som en super bra ide tyckte jag HEHE. så snart blir de en ny dator också..

föressten så låter jag jätte dum när jag pratar just nu.
är jätte förkyld och rösten börjar försvinna så jag har viskat mestadels idag eftersom att så fort jag pratade och försökte säga någonting så skrattade alla åt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0