fundera är inte alltid så bra?

det slog mig för ett litet tag sen att min mamma faktiskt flyttar på torsdag.
eller ja, imorn om man ska vara exakt.  bröt ihop och grät lite, somnade nästan, vaknade till och grät lite till och nu så ligger jag här och bara funderar.
hur blir de liksom? hur ska man kunna dela upp sina grejer? hur ska man bo? vad gör dom med Diza? hur lång tid kommer de ta innan man vänjer sig?

alltså på torsdag när jag kommer hem från skolan så har jag helt plötsligt två hem, två rum, mamma och pappa i skilda hem, separerade föräldrar..
Tur att jag ska sova med joakim den första natten så att man sklipper tänka så mycket.
för de minsta jag behöver göra då är nog att vara själv och fundera över de här, det skulle aldrig funka liksom.

Nej så nu ska jag ligga och kolla på www.lookbook.nu
bra inspiration dedär. puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Finns <3

2010-03-31 @ 20:53:35
Postat av: Angelina

jag kommer snart fia, och jag älskar dig!

det det tar tid, alla mår egentligen dåligt psykiskt, men det det tar tid att läka, dock behöver alla stötta varandra. jag kommer snart, och kramar dig! <3

2010-04-06 @ 10:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0