CV - check

okej jag har verkligen vart sämst på att sktriva. men jag bryr mig faktiskt inte.
har inte haft någonting att skriva om + att jag inte vart på det bästa humöret eller.
Men idag iallafall så letade jag bikini hela dagen. hittade en asafin, men den passade inte.
och allt är ju antingen förstort, förlitet eller bara tyg och då blir de ju inte så rolig om du fryser . .
Ska kolla mer på onsdag för en bikini måste jag ju ha

Har även sökt praktikplats idag så på onsdag ska jag in och lämna mitt cv så det rär vad jag har pysslat med under kvällen, skriva ett cv.
sen har jag ju lagat mat åt mig och min bror, lärt honom att diska och sädat mitt rum.
och imorn är jag ledig, fyfan vad skönt. men jag ska nog till löga vid ett, junitrofén vare ju då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0