stor present till mig

Idag när jag kom hem från Joakim så började pappa prata om min födelsedag.
han undrade vad jag ville ha för fika och så frågade han om jag skulle bli ledsen om jag inte fick min 'jätte stora present' (som han kallade de såfint) på min födelsedag.
han har nämligen svårt med pengar nu eftersom att jag fyller innan lönen om man säger så.
men de är ju ingen fara med presenterna så länge jag får tårta ;)  men mamma inflikade att jag skulle få småpresenter på själva födelsedagen istället och den stora veckan efter för att jag ite skulle bli ledsen? haha..
Och Joakim fortsätter tjata och fråga mig vad jag önskar mig, men hur ska jag svara på de om jag inte vet? han tror mig inte om jag säger att jag inte vet utan att han får komma på något, eller att han inte behöver köpa någonting till mig.. tror ni han går med på de eller? NEJ.

Aja. nu ska jag iväg och handla med mor min. Jag är bästa dottern i världen har hon sagt bara för att jag alltid hjälper henne, HEHE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0