it's myself Vs. being a man

skulle träffa erica idag, men tror inte de blir så?
så jag ska ringa till mamma och kolla om jag kan komma ner och fika med henne och min morbror.
jag har ju inget annat för mig liksom.

dåna sov här iallafall, typ vi började säga kl 1 att vi skulle sova med det slutade med att vi la oss vid 4 ungefär
bra tjejer där alltså. Men vi var iallafall snälla igår, mycket snälla, mhm.
och vi satte på oss likadana tröjor och gick ner och tog kort i tvättstugan och förrådet(de luktar hemkunskap och är varmt). Fina bilder de blev HAHAHAHAHAHAHAHAHA








nej nu ska jag fixa mig jätte snabbt och sen ringa till mamma så att jag slipper sitta hemma idag.
de känns inte som att jag har lust med de, även fast de är så kallt ute att man typ dör?
det är -15 grader ute liksom, kul att jag älskar sverige och vintern ibland.
Men ja ok de är bra här om man bara tar bort kylan (: 

och föressten. jag fyller om 15 dagar, ye!


Kommentarer
Postat av: Lina

självmordsförsök @ pic 1 hahah ):

plus din näsborre är så fin och röd <33



poss ily tönt

2010-01-06 @ 01:52:45
URL: http://okejlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah

2010-01-13 @ 12:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0