gör ja junte :(

Jag kom hem från Joakim för inte så länge sen, helt slut känner jag mig :(
Men nu sitter jag iallafall här med Oreo kakor och en stor kopp rykande te, mums!
kollar bloggar och funderar på att ta ännu en ny film och slänga mig i sängen och kolla på.

justde, Joakim har ALLTID retat mig för hur jag uttalar vissa ord och nu har Robin också börjat med de! Det är elakt tycker jag ju :( Hela vägen på bussen så satt dom och skratta och retade mig för vissa uttal som jag säger, fy så elakt :( typ mest skrattade dom när jag skulle säga 'fett inte'
´HAHAHAHHA inte ok alls.
och Joakim skrattar när jag ska säga ' det gör jag ju inte!' då blir de 'det gör ja junte'
och då får man höra, 'men om junte gör de, vad gör du då?' O . M . G . P . A . N . I . K .

nej nu ska jag tvätta ansiktet och sen kolla på film hela natten.
jag kan göra de, jag får göra det också eftersom att jag är ledig imorn :D
Yesyesyesyeyyeyey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0