Call of duty.

Igår kväll kom Joakim hem till mig och vi lagade jättejättegod mat, spelade call of duty och kollade på film.
det var rättare sagt så att jag spelade call of duty medas han kollade på och hjälpte mig om det blev för svårt. Roligt spel det där måste jag säga 'JOAKIM JAG PANGADE HONOM UTAN DIN HJÄLP!' så lät det hela tiden.
sen kollade vi på film, troja. jag måste bara säga att jag älskar den filmen..

Idag så vaknade vi runt 2 kanske? låg kvar i sängen till halv 4 då vi gick och käkade fukost och duschade.
sen gick vi och la oss i sängen ige och kollade på ännu en film, och för ungefär en timme sen så skjutsade jag och mamma hem honom igen så nu sitter jag här. ska alldeles strax städa för när Jocke är här så blir det alltid stökigt haha (: sen så ska jag nog äta riktig mat snart, man kan ju inte bara leva på frukost.


Kommentarer
Postat av: amanda

hej baby!

ja evigheter sen typ :c

sure absolut!! PUSS LOVEUU <3333

2010-01-10 @ 22:24:22
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0