aja iallafall

Asså jag börjar bli så jävla rastlös just nu.
vet inte alls vad jag ska göra eller ta vägen och jag vill att jocke ska komma hit NU!
och kan inte han komma hit så måste jag gå hem till honom i den här kylan, fattar ni hur jobbigt de känns eller?
lämna mammas varma och tjocka filt för att gå ut? nej de vill jag inte.

Min bror och hans lag kom vidare i storvreta iallafall, bra för dom.
Mamma åkte dit för att kolla på dom när dom spelade och jag stannade hemma och håller tummarna för dom här hemifrån istället. Känns mycket bättre så än att sitta i uppsala och kolla.
även om de hade vart ganska spännande att följa med kolla på dom små grabbarna för dom är riktigt, riktigt, riktigt duktiga! När jag kollar tänker jag tillbaka på mitt allra första år i innebandyn även om de är ett sånt år som man helst av allt i världens skulle vilja glömma HAHA.

Nej nu ska jag försöka få tag på joakim igen. han måste ju svara förr eller senare?
håll tummarna för mig också. det gör iallafall jag.
Tänkte på en grej nu bara för de? varför säger man håll tummarna? ger de mer tur åt någon eller?
jag fattar inte de?


Kommentarer
Postat av: nattha

fin blogg :]

2010-01-06 @ 17:58:08
URL: http://livetsomengymnast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0