5dagar 4timmar 51minuter kvar.

kom alldeles nyss hem från Melinda där vi satt i soffan, kollade på tv, åt glass och pratade.
Det är så otroligt mysigt tycker jag, och jag hade saknat henne otroligt mycke..
Vi kollade även inne på google map, tänk vad kul man kan ha med en karta?

nu ska jag iallafall duscha och sen ska jag städa lite och kanske kolla på ännu en film och kanske måla naglarna, det var ju ett bra tag sen..?
jag måste ut med hunden idag också mhm..

jag fyller på onsdag. då ska jag pierca mig. eller på torsdag,
har inte bestämt mig vilke dag riktigt än.. hmmm.

aja fett inte värt att skriva när de inte finns någonting att skriva om. aja
kul.
imorn ska jag iallafall träffa amanda! :DDDDdd <33

Kommentarer
Postat av: amanda

VI SKA LEKA IMORGON!! LÄNGTAAAR! <3 PUSS BABYYYY <333

2010-01-14 @ 21:02:08
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0