2010 blir bra.

Nu är nyår över. Nu är de 2010 och de här ska bli ett bra år!
Igår så blev de inte riktigt som jag hade planerat från början. Skulle ha träffat Lina.
Men de funkade tyvärr inte. men de spelar ingen roll, jag är inte ledsen för de.
Jag var med min syster istället, det var fest ungefär 7 dörrar hemifrån mig, där var vi.
Det var kul och jag var pratglad. Runt 12 gick vi ut och sa gott nytt år till mamma och pappa och alla som var där sen så gick vi in igen.. kom hem lite över 2 på natten då jag gick direkt upp på mitt rum, tog bort sminket och kastade av mig kläderna och la mig ner. skrev ett sms till jocke sen sov jag.
Vaknade imorse vid 7 av att jag var tvungen att gå på toa + att min hund låg över mina ben så jag kunde inte röra mig. Men efter de så gick jag och la mig igen och så vaknade jag vid 2 idag.
Och nu har jag kollat på film hela dagen ska även gå till min lillebror och sätta min brevid honom och kolla på Harry Potter nu. mysdag blev de <3
skriver senare om jag orkar. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0