One more day is not enough to change the world


mh ah. Joakim hjälpte mig att färga min utväxt idag, det slutade med att jag kliade upp sår i hårbotten och på ryggen + att jag fick en allergisk reaktion så jag fick stora röda utslag på ryggen och i HELA ansiktet.
det börjar lägga sig nu iallafall, bara lite vid hårfästet kvar.
Så imorn ska mamma ringa till hudläkarn och boka tid så att jag kan komma dit och göra allergi tester eftersom att jag har börjat reagera på nästan allt nu. allt från Body Lotion till schampo, till ögonskuggor, tvålar och nu hårfärg. Någonting galet måste det ju vara..
AJA Jag hjälpte Joakim att blondera hans svarta slingor iallafall, det slutade med att han såg ut som Ron i Harry Potter så jag låg och garvade åt hoom ett tag heheh, snäll tjej jag är. Sen gjorde vi pastasallad och jag lyckades övertala honom att ha i fetaost (<3333). 
Efter maten så la vi i mörkbrun hårtoning i hans hår, det blev nästan svart ju :o   men han är snygg ändå HOHOHO puss.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0