Dom beslagtog hans sista ägodel och släpade honom hårdhänt sen ner till stationen

typ började 8 idag (för allra sista gången) med estet,
ärligt talat att inte börja 8 en enda dag är fan asskönt, jag behöver aldrig gå upp innan kl 7 nu!!

Typ just nu sitter jag i ehuset med Erica och väntar på att matten ska börja, bara 1h och 10 min kvar nu.
sen vid halv 3 så äre bild, det är den ovärdaste lektionen på hela dagen, man gör ingenting
läraren är asseg när hon ska berätta någonting. De ända man gör i 1½ h är att prata.. HEHE

Ska hem till Erica efter skolan, jag ska klippa hennes hår och verkligen hoppas på att deblir bra hahah
annars kommer hon säkert bli arg på mig:(   Jag ska försöka övertala henne om att klippa mig lite också tror jag nog, det skulle verkligen verkligen verkligen uppskattas isåfall! typ mina toppar ramlar av såfort någon petar lite på mitt hår, inte OK alls!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0