Remember: The only way to fight negativity is with positivity. Stay focused on the dreams'

Sitter och lyssnar på Queen och tänker tillbaka på hur skönt de var när man var liten.
ingenting var jobbigt direkt, inte som nu i alla fall.. tur som fan att jag har toppen vänner mhm
riktigt jävla mycket kärlek till dom alltså! ♥

jag känner att nu måste jag klippa håret, de ramlar av snart. undrar om de var värt att börja bleka de?
nej jag tror fanimej inte de alltså. trots att de är de finaste jag haft. mitt vita hår...
men nu äre ju ingen idé att sluta heller, rätt nära ändå ju. ljusorange/gul/blond någonting äre ju nu och de duger fan att se ut så ett tag altså, de blir ju värt de i slutändan.

Jag har en klösande katt i halsen också känns de som, skönt. fast ne.
Nu ska jag göra egen daim, fyfan va gott! Måste be jimmie springa till affären bara för jag orkar inte (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0