it's time to kick ass and chew bubble gum.. and i'm all outta gum'

lite krig på bloggen känner jag haha!
Nej idag så ska jag och min förkylning ta med oss min syster på julklappsshopping då jag endast köpt en julklapp som sagt. hon ska även bjuda mig på lunch på grekiska kolgrillsbaren. finfint!
där var jag och Joakim och åt precis innan han åkte iväg. lite mysigt sådär...

Igår kväll så var de ju sagan om ringen på tv, och då avslöjade jag att jag bara sett första och att jag inte tyckte om den fimen och därför inte kollat på dom andra. fick några fittblickar här hemma då, kände mig inte så uppskattad faktiskt, stackars mig :c

Ne nu ska jag smörja in mina svullna ögon och mitt allt för torra ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0